FAQ

Pytania i odpowiedzi

ROZPOCZĘCIE
Po jakim czasie zostanie uruchomiona moja strona?

Proces ten zajmuje do 24h, chociaż realizujemy instalacje również w weekendy.

Kiedy mogę określić jaką domenę i jakie skrzynki mailowe chcę zarejestrować?

Możesz to zrobić podczas skłądania zamówienia lub w czasie rozmowy telefonicznej - instruktażowej. Możesz też zarejestrować dodatkowe skrzynki poprzez polecenie mailowe.

PŁATNOŚCI
Czy wybierając płatności miesięczne, jestem zobligowany do uiszczania opłat przez 12 miesięcy?

Nie, możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Nie zwrócimy Ci jednak opłatn za wcześniejsze miesiące. 

Czy jeśli zrezygnuję z abonamentu, moja strona zostanie usunięta? Czy mogę przywrócić subskrypcję i odzyskać stronę?

Tak, po 90 dniach. Do tego czasu można odzyskać stronę. 

Czy jeśli nie będę zadowolony z usługi, mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Taka sytuacja jest możliwa jedynie przez pierwszy tydzień od przekazania danych do panelu Strony.

SERWER I POCZTA
Jakie są ograniczenia powierzchni i transferu serwera?

Nie ma żadnych, w każdym planie, możesz korzystać do woli:) Nie zapominaj jednak o optymalizacji zdjęć i filmów wstawianych na swoją witrynę by zoptymalizować prędkość jej działania.

Jaką powierzchnię mają skrzynki mailowe?

5GB na skrzynkę.

DOMENY
Czy mogę sam zarejestrować domenę i podłączyć ją w darmowym planie?

Niestety nie, darmowa wersja naszej usługi może funkcjonować tylko w naszej subdomenie. 

Chciałbym skorzystać z innego rozszerzenia domeny lub zarejestrować dwie lub więcej.

Nie ma problemu, skontaktuj się z naszym konsultantem.

Mam już swoją domenę i nie chcę innej, czy mogę ją podłączyć do swojej strony?

Tak oczywiście, możesz to zrobić samodzielnie, lub udostępnić nam dane do konta, na którym zarejestrowana jest domena, a nasz support wykona cały proces za Ciebie.

TWORZENIE STRONY
Czy są jakieś ograniczenia dotyczące ilości stron na mojej witrynie?

Nie, możesz stworzyć tyle podstron ile potrzebujesz.

Czy mogę używać wszystkich modułów jednocześnie?

Tak, oczywiście.

Czy mogę używać wszystkich modułów jednocześnie?

Tak, oczywiście.

SUPPORT
Kiedy mogę skontaktować się z supportem telefonicznym?

Nasz support działa na zasadzie rezerwacji konferencji. Możesz określić dni i godziny w jakich ciałbyś porozmiawać lub określić termin jako "jak najszybciej" Wtedy oddzwonimy w pierwszym możliwym momencie. Również podczas weekendu.

W jakie dni działa support mailowy?

Na zapytania mailowe odpowiadamy na bierząco, 7 dni w tygodniu.

PLANY SUPPORTOWE
Czy mogę zmienić plan na wyższy lub niższy?

Tak, w czasie trwania usługi zarówno w subskrybcji misięcznej jak i rocznej możesz przenieść się na wyższy pakiet. 

Na niższy możesz zmienić po 12 miesiącach.

Wykupiłem pakiet, w którym nie ma zagwarantowanej pracy supportu na stronie, jednak potrzebuję drobnej pomocy.

W takiej sytuacji, możesz wykupić godzinową pomoc naszego supportu. Skontaktuj się z nami, opisz problem, a my stworzymy dla Ciebie wycenę pracy.

Wybrałem plan ULTIMATE, czy to oznacza, że zbudujecie stronę za mnie?

Nie do końca. Plan ULTIMATE polega na ty, że obsłyga Webli wykona dla Ciebie określone zadania na stronie. Musisz jednak zamieścić na niej treści takie jak teksty, zdjęcia czy filmy. Zbudowanie z nich układu strony możesz już zostawić nam.